balsam i byron bay

publicerat i Australien, nathalie;
Jag borde skriva lite oftare! Inte bara för att uppdatera er hemma men också för min egen skull. Jag tycker ju det är skönt att lämna några rader men just nu är det svårt att få rätt känsla och tid att skriva. Det händer alltid någonting runt om mig så att dra sig undan funkar typ inte. Idag är dock en sån dag, hela dagen har varit min så visste ganska snabbt när jag vaknade att jag mest ville flyta omkring. Ska försöka sammanfatta den senaste veckan med lite bilder i ett eget i inlägg iallafall.
Just nu sitter jag på ett mysigt café någonstans på byron bays gator och dricker cappuccino med sojamjölk, typ den godaste på hela resan. Tog med "my sisters keeper" boken  så tänkte försöka läsa några sidor i den också. Imorse gick jag och några från hostlet på en tour på tre timmar genom regnskog och grejer. Fick se helt underbara views på vägen och ibland stannade vi för att kolla på delfiner och sköldpaddor som simmade omkring ute i havet.
Tror inte ni förstår hur fint och underbart det är här. Funderar på att gå den rundan imorgonbitti också mest för att det va som balsam för själen. Allt är typ balsam för själen. Riktigt skönt också att få vara lite själv ibland. Glömmer bort mig själv mellan alla historier man hinner berätta för nya människor.

Kommentera inlägget här :