every single night

publicerat i , nathalie;

Fikade, gick myrstigen i skrylle och pratade om livet med två bra tjejer. Drack kanske världens godaste rabarberdryck melan tuggorna på en inte så dum chokladboll. Denna dagen var välbehövlig och jag är inte lika rädd inför resan längre trots vissa ändringar. (<3) Jag är nog mest rädd för att säga hejdå till mina pärlor som stannar kvar i Sverige. 
I fredags för två veckor sedan drack jag en lagom mängd cider, åt lite pizza med vänner och skedade med en fin själ halva natten. (den andra halvan va vi ute på språng) På lördagen ringde mitt alarm lite obehagligt högt för att ha sovit fyra timmar men jag och Tilde åkte till Malmö och bara hade en sjukt skön dag. Köpte den här ansiktsmasken från lush som jag egentligen bara vill äta med sked men det är den lite lite för dyr för.
Är beroende av den och vill ha den på mig hela tiden. Hoppas hoppas att min hud blir glad iallafall. 

And here it is! The damn industrial som gör så damn ont just nu. Tilde gjorde ett vanligt hål i örat medan jag smällde till med två flugor i en smäll. (eller två hål på en kanyl) Det var inte alls skönt att få den här gjord och nu under läkningen är den bara ivägen. Kan inte ha mina hörlurar på mig, eller solglasögon för den delen. Kan inte borsta håret som en normal människa. Kan knappt duscha håret, eller sova på örat. Knappt kramas :(((. jag längtar ju bara tills den har läkt så jag slipper vara så himla himla rädd om mitt öra. 
 

Kommentera inlägget här :