Australia day!

publicerat i Australien;
Yeyy! Varldens samsta bildkvalite fran en printscreen men det ar battre an inget. I torsdags, 26 januari, firade vi Australia day tillsammans med alla andra i australien antagligen. Jag jobbade i receptionen mellan 12 och 6 sa det va ju perfekt att sla upp en barbecue pa hostlet. Dagen inneholl aussie flaggor, aussie tauteringar, aussie capes, aussie stjarnor, vin, ol, vodka, house musik, beerpong, poolparty, dance floor, mat, ballonger och Nikki eftersom det va hennes fodelsedag. Valdigt harlig dag men nar klockan slog sex va alla ganska fulla redan (forutom jag..) sa motte upp Sam istallet for att handla kak och alkohol.
Lite sahar sag det ut! HAr fler bilder pa min go pro men har inte riktigt orka ga igenom dem an haha.
Jag och Sam tog ett varv pa Beergarden (najs place, typical backpacker place) for en jug och en flaska vin sen staplade vi vidare till Melbas (ocksa ett najs uteplace med bra musik) och drog en flaska vin till medans vi snackade med lite vanner! Dagen efter jobbade jag pa marknaden och kande varenda droppe vin i mitt system, men man vet ju aldrig om man far fira Australia Day igen sa det va ju helt klart vart att lida lite!
 

Kommentera inlägget här :