u can check out but u can never leave

publicerat i Australien;
Godmorgon Mandag, Godmorgon Australien och Godmorgon office duties. Sov som en stock inatt eftersom vi har tagit in fyra (!!!) flaktar pa vart rum vilket gor att det ar helt okej svalt under natten. Har receptionen hela dagen idag men har redan kollat over allt och har typ tre utcheckningar och en incheckning sa lar ju ha en valdigt mysig och lugn dag. Ska forsoka lasa ut min bok jag borjade pa for en vecka sedan, kanske kolla over lite grejer i Sydney sa jag vet vad jag ska hitta pa under mina fyra dagar dar. Helt sjukt vad tiden gar fort! Det va precis nyar och fyra veckor kvar i Surfers, nu ar det 30 januari och jag har atta dagar innan flyget gar ner till Sydney. Crasy as!!
Jag har blivit beroende av avokado i alla former samt passionsfrukt. Klammer latt fyra passionsfrukter om dagen och forsoker halla igen pa avokadon eftersom dem ar sa fuucking dyra!! Tror dem ligger pa 3.5 aud just nu vilket ar nagonstans runt 23kr styck.. Har forresten gatt over till vegansk kost den senaste manaden och det kanns ju jattejattebra saklart.
Tre bilder fran Marketta Market och DoubleT crew! Firade ju nyar pa jobbet men va bara valdigt glad over att fa fira med sa fina manniskor. Vill inte ens tanka pa att jag har tre pass kvar pa marknaden da det har blivit som min latinamerikanska familj. Helt underbara och  varma manniskor att ha runtomkring sig. Spelar ingen roll vilket humor jag har nar jag gar till jobbet eller hur manga javla chimichangas jag maste gora sa hittar jag alltid mig sjalv med en ol i handen, varldens leende pa lapparna och en skon kansla inombords. Och nej, ibland forstar jag fortfarande inte att jag tagit mig till andra sidan jorden helt sjalv for att steka nachos har ju blivit helt normalt i mitt liv just nu haha. Haromdagen hade kocken lamnat massa hemliga meddelanden ("smile little girl, smile" "life's great" osv) pa maten till mig och jag kunde inte sluta le medans jag packade upp och forberedde infor kvallen. Hur fina?
 
Ska fixa lite andra inlagg till er ocksa men just nu ar livet en skon blandning av sol, saltvatten, ol, jobb, gym, kramar och avokados! Love u heaps

Kommentera inlägget här :